Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Projekt aplikuje změny paradigmatu v přístupu k žákům s potřebou podpůrných opatření při respektování odlišností i práva každého dítěte na vzdělávání ve škole hlavního vzdělávacího proudu.
Cílem je prevence školní neúspěšnosti znevýhodněných dětí a posílení spolupráce mezi školami, rodinami a neziskovými organizacemi. Budou realizovány kroužky a doučování pro žáky, vzdělávací kurzy pro pedagogy, workshopy pro rodiče, posíleny služby školních poradenských pracovišť, podpořeno sdílení dobré praxe.
Cílem projektu je podpora rovného přístupu ke kvalitnímu vzdělávání pro všechny děti v lokalitách partnerských škol a vyrovnávání příležitostí žáků ze socioekonomicky znevýhodněného nebo sociokulturně odlišného prostředí a dalších žáků s potřebou podpůrných opatření, usnadnění jejich přechodů mezi stupni vzdělání, podpora spolupráce mezi školou, rodinou a sociálními službami a rozvoj proinkluzivních kompetencí pedagogických pracovníků s ohledem na specifika žáků.
Nechť si duben sebelepší bývá, ovčákovi hůl přec jen se zasněžívá.
Ženská chuť, panská láska a dubnové počasí vždy nestálé bývá.